reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ľudmila Schwandtnerová

Ľudmila Schwandtnerová

Bloger 
  • Počet článkov:  86
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Narodila som sa na Silvestra. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáStaré zlaté časyDetiPerličkySúkromné

reklama

Staré zlaté časy

Tá chudera si mohla ešte požiť

Ľudmila Schwandtnerová

Tá chudera si mohla ešte požiť

Keď nie som v dobrom rozmare, spomeniem si na ňu a poviem si, že sme ju mali radšej nechať žiť. Brali sme sa, keď bol Vlado na vojne. Aj keď bol vynaliezavý a každú chvíľu bol doma, predsa sa len stalo, že sa minula dovolenka, opušťáky a aj mimoriadne opušťáky. Chodili sme spolu dva roky a tak sme si povedali, že sa zasnúbime, tak oficiálne. Za tie tri dni mimoriadnej dovolenky to stálo. To bolo vo februári. Keď som ho vyprevádzala bolo to s vidinou, že sa uvidíme až  v januári budúceho roka a to sa nám ani jednému nepáčilo. Jedine, že by bola svadba, to by dostal voľno aspoň na päť dní. A tak sme to  v električke z Avionu na Hlavnú stanicu všetko pekne naplánovali.

  • 3. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 071x
  • 16
Dnes už tie hody nie sú ako bývali

Ľudmila Schwandtnerová

Dnes už tie hody nie sú ako bývali

Toto je o tom, aké následky môže mať zle zadaný príkaz a nedostatočná informácia.

  • 27. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 455x
  • 8
Sex v ... na sídlisku

Ľudmila Schwandtnerová

Sex v ... na sídlisku

Bolo to niekedy koncom sedemdesiatych rokov minulého storočia. Bývali sme na samom vrchu štvorposchodovej bytovky a pod nami sused, ktorí sa rád opaľoval. Ako tak raz vešiam na balkóne prádlo, spadli mi moje najkrajšie, čipkované nohavičky a ostali visieť na susedovej anténe.

  • 29. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 7 411x
  • 11
Podmienený reflex, alebo prečo neznášam Gotta

Ľudmila Schwandtnerová

Podmienený reflex, alebo prečo neznášam Gotta

Ak sa mi niečo vnucuje nasilu, automaticky to začnem odmietať. Dodnes som napríklad nevidela film Titanik, tak ma znechutili tie časté upútvky. Reklamy tiež ma mňa pôsobia skôr opačne. Moja babka hovorila, že keď sa niečo musí ponúkať „jak hnilý syr, nemôže to byť dobré“.

  • 29. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 408x
  • 16
Moja nočná mora

Ľudmila Schwandtnerová

Moja nočná mora

Bolo to v roku 1997. Vtedy bola u nás Zuzka a keď sa jej pobyt končil, rozmýšľali sme, čo ďalej. Kam s ňou? U mamy zázemie nemala a otca tisíc kilometrov ďaleko. Keď sa narodila, tatko emigroval do Nemecka

  • 22. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 090x
  • 13
reklama
A už je to tu

Ľudmila Schwandtnerová

A už je to tu

Keď som bola malá, jar som poznala podľa toho, že mašu mamu chytilo sťahovanie. Len čo sa ukázalo pekné počasie, vyložila na dvor stoličky, cez to dlhý rebrík a všetky periny šup, pekne na slnko. Na druhú takúto konštrukciu naukladala matrace a epedá. Potom premiestnila nábytok v obývačke aj v spálni. Vždy som sa čudovala, ako to sama dokázala. Ťažký sekretár aj gauč šupla na druhú stranu a my sme mali zase na rok novú izbu, aj keď so starým nábytkom.

  • 8. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 930x
  • 7
Cestovná horúčka

Ľudmila Schwandtnerová

Cestovná horúčka

Veľmi rada pozerám cestopisy a obdivujem ľudí, čo sa len tak pustia do sveta. Do úžasu ma privádza človek, ktorý sa sám vyberie do púšte, alebo do pralesa. O Reinholdovi Messnerovi, lezúcom na kopce v zime a fujavici ani nehovorím. Nedávno som pozerala dokument o objavení Južného pólu a dosť ma to rozhodilo.

  • 5. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 617x
  • 9
Dovolenka, dovolenka, aháá už viem

Ľudmila Schwandtnerová

Dovolenka, dovolenka, aháá už viem

Bolo to v 1996. roku - prvý rok nášho nového života. Cez prázdniny sme mali sedem detí a pán farár Marián Gáborík, (pripomenulo mi to ten nešťastný hokej) nám ponúkol, že by sme mohli ísť na pár dní na jeho chalupu. Je to jeho rodný dom na lazoch pri Považskej Bystrici.

  • 28. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 031x
  • 8
Zachovajte paniku, mám to rád

Ľudmila Schwandtnerová

Zachovajte paniku, mám to rád

Určite ste videli scénu vo filme, možno na vlastnej koži zažili. Žena dostane pôrodné bolesti a manžel dostane "paniku". Lieta po byte, je mu na omdletie a nakoniec dorazí do pôrodnice bez manželky. Viem, vo filmoch je to prehnané, ja však mám opačnú skúsenosť. Keď som išla rodiť ja, môj manžel mal všetko dokonale pod kontrolou.

  • 19. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 459x
  • 13
reklama
SkryťZatvoriť reklamu