reklama

Prečo náš pes nemá meno

Preto, lebo som dlho nevedela, že je to NÁŠ pes.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (19)

Odkedy sme prišli o toho posledného, zapovedala som sa, že už žiadne zviera nestrčí ňufák do nášho domu.

Najprv to bolo len „povaruješ ho na hodinku“? Potom na víkend a kým som sa spamätala, zistila som, že ma zase dostali. Meno ešte nemal a ja som mu ani nemala chuť nejaké vymýšľať. Bol malý, guľatý a tak sme mu hovorili maco, nech si ho pomenuje ten, koho je!

Ako dni a týždne ubiehali z varovania sa stal trvalý pobyt, z maca Macko a zatiaľ sme skončili pri Macíkovi. Niekedy mu hovorím aj „Ty moja sirotka“, to vtedy, keď na mňa pozerá ako Čenkovej deti z poza plota.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prežili sme toho dosť. Niekoľko očkovaní, kanylu v nohe, ktorú si nechcel dať vybrať a mali s ním čo robiť traja doktori a jedna sestrička. Prežili sme infúzie aj napadnutie susedovho poľovníckeho psa, ktorý si ho pomýlil so zajacom. Prežili sme aj vraždiace pohľady okoloidúcich, keď sme ho nechali päť minút v aute pred obchodom a on s nohami na volante zavýjal a plakal, ako keby ho drali z kože. Prežili sme zápal priedušiek aj psiu holičku.

Na takého malého tvora je to za rok dosť.

P.S. O jeho duševnom zdraví trošku pochybujem. Nikdy ho nezaujímali topánky a ešte žiadnu neroztrhal.

Obrázok blogu

 
Naozaj nemôžem ísť s vami?

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu


Nechcem tu zostať sááám!!!

Obrázok blogu


Dobre, budem strážiť, ale som urazený.

Obrázok blogu


Neprejdú!

Obrázok blogu


A keď prejdú, nech ma nebudia.

Obrázok blogu


Čo ste mi doniesli? Dúfam, že nie nejaké psie žrádlo, to neznášam.

 


 

Ľudmila Schwandtnerová

Ľudmila Schwandtnerová

Bloger 
  • Počet článkov:  86
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Narodila som sa na Silvestra. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáStaré zlaté časyDetiPerličkySúkromné

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu