reklama

Nápis na náhrobku - JA SOM TI HOVORILA, ŽE MA TO BOLí

Zvoní telefón. „Mám plno bedlí, príď si zobrať, lebo už neviem čo s nimi.“ „Ja zase mám plno roboty, s bedľami sa mi nechce babrať“ „Nemusíš sa babrať, ja ti ich aj obalím, len ich hodíš na panvicu vypražiť“

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Keď aj syn s manželom povedali, že oni by si bedle dali, súhlasila som.

Kamoška prišla, priniesla obalené huby a ako som ich vyprážala, tak ich hneď aj jedli.
Medzi tým som dovarila obed, vyvešala prádlo z dvoch práčok a robila bežné upratovanie.
Večer som si sadla k telke, že si pozriem správy, ako hovoril môj strýko „cudzie nešťastie vždy poteší“ a ja som potrebovala nejaké rozptýlenie z toho nášho blázninca.

Všetko bolo v poriadku, až kým neukázali manželov v nemocnici, ktorí sa priotrávili hubami. Ako tak popisovali príznaky tej otravy, začalo sa so mnou diať niečo čudné. Žalúdok, malátnosť, zlé videnie...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Som otrávená!!! 

Volám kamoške, chcem vedieť ako jej je. Odkazovač! Ešte nikdy, čo ju poznám nemala zapnutý odkazovač.
Syn doma nebol, tak som šla za mužom, či by sme neskočili Alene, „musím jej odniesť jedno CD“.

Moc sa mu nechcelo, vraj má nejaké „divné pocity v žalúdku“, ale nakoniec sa dal nahovoriť.
Keď sme tam prišli, dom bol prázdny, všade tma, na telefóne stále odkazovač.

Moje príznaky sa stupňovali, už som si predstavovala, ako mi pumpujú žalúdok, pečeň mám nadobro zničenú...

Mužove „divné pocity“ sa upravili na WC, vraj zapíjal hrozno kefírom.
Chvála Bohu, aspoň on je z toho vonku, bude ma mať kto odviesť do nemocnice.
Tam sa ma budú vypytovať, čo som jedla a tak som si to začala v hlave upratovať, pokiaľ si ešte niečo pamätám.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

„No, ráno som si dala kávu, potom“... som si spomenula, že mne sa z tých bedlí vôbec neušlo.

A príznaky ako prišli, tak aj odišli.

A JA SOM VRAJ HYPOCHONDER!?

P.S. Kamoška má chlapa.

Ľudmila Schwandtnerová

Ľudmila Schwandtnerová

Bloger 
  • Počet článkov:  86
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Narodila som sa na Silvestra. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáStaré zlaté časyDetiPerličkySúkromné

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu