reklama

Zase jeden dobrý skutok

Malý obchod, málo parkovacích miest. Keď som chcela zaparkovať ja, bolo tam miesto, tak akurát, na moje šoférske schopnosti.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (17)

Nakúpila som čo som potrebovala, okrem toho čo som zabudla (blbenka zostala doma na stole) a keď som chcela vycúvať, všimla som si, že to bude asi problém. Auto sprava stálo na môj vkus dosť blízko a ešte k tomu šikmo. Povedala som si, že radšej počkám, nech prvý vycúva ten, čo sa na mňa nalepil.

 

Z obchodu vyšiel chlapík, červený jak paprika.

„To je vaše? Nechcela som vám to odrať, čakám, až to vycúvate prvý.“

„A jak sa tam mám teraz dostať?“

„Neviem, zaparkovali ste až po mne, dosť ste sa na mňa nalepili.“

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

„No jasnéé, keď s tromi šerblami zaberú celé parkovisko, potom jak sa má normálny človek postaviť!!!“

„Kľudne mi vynadajte, keď vám to dobre spraví, mne to neublíži a vám sa aspoň uľaví.“

 

Ešte chvíľu šomral niečo o tom, že keby každý zaparkoval jak človek, bolo by tam miesto ešte aj pre dve autá

Červeň z tváre pomaly mizla a adrenalín klesal. Keď sa mu podarilo vycúvať, dokonca mi zakýval.

 

Vedela som prečo je taký nasrdený.

Kupoval si 10 dkg salámy. „A to vám bude stačiť?“ neveriacky sa opýtala predavačka.

„Áno, bude.“

„Rohlík beriete len jeden?!“

„Áno, jeden a prosím si ešte z tohto syra,“ ukázal prstom.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

„A nechcete z tohto červeného?“

„Nie, prosím si tento.“

„Ale to je údený.“

„Viem, chcem údený!“

„Dobre teda, tak koľko vám odrežem?!“

„10 dkg a prosím nakrájať.“

 „To sa mi oplatí kvôli 10 dkg načínať novú štanglu?! A jak to mám nakrájať, nechcete radšej z toho červeného (eidam)?“

 

Keď sme sa stretli na parkovisku nevyzeral spokojný a potreboval „do niečoho kopnúť“.

Chlapi, čo sedávajú na schodoch pred obchodom, debatujú o ťažkom živote, politike, športe a o tom, čo všetko urobia keď dopijú „toto posledné pivo“ nás pozorovali.

 

„Nemal jej nadávat, ženská nikdy nedokáže vycúvat z takej medzúrky.“

 

Kamarát mu prikývol, upil si z piva a dodal. „ To máš pravdu, nedokáže, ale furt lepší, jak by mal íst taký nasratý šoféruvat, ešte nékoho zabije.“

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 

Ak by to bola pravda a ja som tým, že som si nechala vynadať zabránila nešťastiu na ceste, som spokojná, mám schodík do neba a dobrý skutok na tento deň za sebou.

 

Len ma zožiera zvedavosť, ako to dopadlo s tým syrom. Keď tam pôjdem nabudúce opýtam sa, ja som s ňou totiž zadobre. My sme veľká rodina a kupujeme celé „štangle“.

 

 

 

Ľudmila Schwandtnerová

Ľudmila Schwandtnerová

Bloger 
  • Počet článkov:  86
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Narodila som sa na Silvestra. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáStaré zlaté časyDetiPerličkySúkromné

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu