reklama

Sex v ... na sídlisku

Bolo to niekedy koncom sedemdesiatych rokov minulého storočia. Bývali sme na samom vrchu štvorposchodovej bytovky a pod nami sused, ktorí sa rád opaľoval. Ako tak raz vešiam na balkóne prádlo, spadli mi moje najkrajšie, čipkované nohavičky a ostali visieť na susedovej anténe.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

V žiadnom prípade som o ne nechcela prísť. Sama, na vlastnom tele som si ich prepašovala od priateľov z NDR. Boli červené, boli drahé, neurobili na nich žiadnu chybu a mala som ich najradšej, lebo druhé také v republike neboli. (To som si vtedy myslela.)

 

Naklonila som sa z balkóna a zrak mi padol o poschodie nižšie, do dokorán otvoreného okna. Najprv som zaregistrovala len veľké vystrašené oči a potom aj všetko ostatné.

 

Sused ležal v kuchyni na koberci v polohe modela z prvej strany Da Vinciho kódu. (Už som si myslela, že ja sa tejto téme vyhnem.)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 

Chvíľu sme si hľadeli do očí a ja som pochopila, že ma už dlhšie pozoruje a dúfa, že ho nezbadám. Keď videl, že je zbytočné hrať sa na neviditeľného, v zlomku sekundy sa otočil na brucho a štvornožky zmizol v útrobách bytu.

 

Bolo mi ho ľúto. Viete ako komicky vyzerá nahý, po štyroch bežiaci muž, odzadu?

 

Keď som sa pochválila susedke cez chodbu, čo som videla, tá len mávla rukou a hovorí: „To nič nieje! Pozri sa ráno okolo šiestej tam, do toho okna.“ A ukázala rukou cez cestu do prízemného bytu.

Ranné slnko svietilo priamo do spálne, cez riedku záclonu, na manželskú posteľ, na manželské povinnosti. A podľa toho, čo sa tam dialo, si tie povinnosti plnili radi a často.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Dvadsať minút na to vybehli obaja z brány. On, smer fabrika, cestou si prečesal vlasy a hrebeň zastrčil do zadného vrecka. Ona, smer autobusová zastávka, česať sa nemusela, vtedy sme nosili afro účesy a to držalo fest.

 

A keďže sa každé ráno tak ponáhľali do práce, za krátku dobu si našetrili na závesy a my sme mali „po ptákách“. 

P. S.

Keď som si šla k susedovi po tie nohavičky, bol nejaký červený, ale nie som si istá, či to bolo od slnka.

Ľudmila Schwandtnerová

Ľudmila Schwandtnerová

Bloger 
  • Počet článkov:  86
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Narodila som sa na Silvestra. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáStaré zlaté časyDetiPerličkySúkromné

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu