reklama

Dôležitejšia udalosť

Voľby, voľby, všade voľby, ale mňa tento celoštátny „problém“ nejako obchádza. Mám iné, vážnejšie starosti, ktoré mi nedajú spávať. Svokra má narodeniny! Krásne, guľaté osemdesiate piate.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Má šesť detí, k tomu príslušný počet neviest, zaťov (niektorých aj dvojmo) vnukov a tri pravnučky. Sme veľká rodina a myslím, že celkom v pohode. Šesť detí nebolo ľahké vychovať a ešte ťažšie uživiť, ale naša babka odviedla dobrú prácu a teraz sa jej to náležite vracia. Milujúce deti, telesné a najmä duševné zdravie jej môže závidieť nejeden rovesník a aj oveľa mladšie ročníky. Ak sa k tomu pridá dôchodok, s ktorým si babka krásne pri jej skromnosti vystačí, niet čo dodať.
Kde je teda problém? No ten nemá babka, ale ja, jej nevesta . Čo kúpiť človeku, ktorý „všetko má a nič nepotrebuje“. Známi známeho to riešil tak, že svojej mame kúpil hokejku s tým, že také ešte nemá a určite bude prekvapená. Aj keď je moja svokra riflový tip, hokejka sa mi zdá moc extravagantná.

Ak by mal niekto dobrý nápad, budem vďačná za každú radu, lebo tento víkend mám toho až nad hlavu. Najprv idem voliť, a potom gratulovať svokre. A vhodný dar pre svokru môže ovplyvniť budúcnosť moju aj mojich detí viac, ako nejaký prezident, či prezidentka.

Ľudmila Schwandtnerová

Ľudmila Schwandtnerová

Bloger 
  • Počet článkov:  86
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Narodila som sa na Silvestra. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáStaré zlaté časyDetiPerličkySúkromné

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu