reklama

A že neexistuje

Možno sa to stalo už aj vám. Nakladám nákup do tašky  a na samom spodku vozíka zbadám balíček. 10 dkg kávy, ktorú som nezaplatila. Nie je nič jednoduchšie, ako sa vrátiť a dať to do poriadku. V tom ma ale napadla geniálna myšlienka.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (34)

„Kašlem na to, ich to nepoloží a ja budem mať dvacku k dobru.“

Pred obchodom som ešte kúpila červený melón a keďže som tak pekne ušetrila, dopriala som si ešte jeden žltý. Iba pre mňa.

Cestou domov presviedčam samu seba, že sa nič hrozné nestalo. Veď minule, keď mi predali starú smotanu a ja som pokazila omáčku, keď som kúpila desať vajec a v sáčku bolo iba deväť, keď som doniesla domov kyslý tvaroh...

Ako tak sumarizujem všetku tú nespravodlivosť, ktorá bola na mne vykonaná, zistím, že žltý melón chýba. Prehľadám kuchyňu, potom auto a nakoniec si uvedomím, že som ho nechala tam, kde som ho kúpila.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A je to tu! To máš za to. Mínus 50 za melón, plus dvacka za „ušetrenú“ kávu. Čistý zisk –30 SK. Hovorím si: „Pôjdeš pekne zaplatiť tú kávu a môžeš si kúpiť druhý melón.“

Odhodlane sa blížim k obchodu, keď sa cez naše malé námestíčko ozve: „Mladá pani, mladá pani, vy ste si tu zabudli ten melón.“

No nie je toto znamenie? Ak by vyššia moc chcela, aby som tú kávu zaplatila, melonárka by ma zbadala, až by som vychádzala z obchodu. Takto mi bolo jasne naznačené, že to tak malo byť. Veď, pokazená omáčka, kyslý tvaroh....a čo ja viem, čo ešte.

Zaďakujem za melón a kúpim ešte papriku, nech má tá milá trhovníčka tržbu. Keď si to tak všetko v hlave zrovnám, musím uznať, že spravodlivosť ešte existuje, samozrejme u toho, kto si to zaslúži. A ja si teraz zaslúžim veľkú misu ovocného šalátu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najprv naoberám černice, a potom rozkrojím ten červený. No, tento mal červený len názov. Bol taký do ružova a chuť na prd.. Ešte, že som sa vrátila pre ten žltý.

Čo vám budem hovoriť. Ten chutil ako nedozretá tekvica a putoval tiež do kompostu. Tento rok som nakúpila už pekných pár melónov. Každý bol dobrý a niektoré boli aj výborné. Takýto humus, ako dnes, to sa mi ešte nestalo.

Tento krát sa božie mlyny akosi poponáhľali. A nech mi ešte niekto povie, že spravodlivosť neexistuje.

Existuje, sviňa jedna.

Ľudmila Schwandtnerová

Ľudmila Schwandtnerová

Bloger 
  • Počet článkov:  86
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Narodila som sa na Silvestra. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáStaré zlaté časyDetiPerličkySúkromné

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu