reklama

Má to po ocovi, zdrala som ich oboch

Parafrázujem vtip, keď dostala dcéra v škole poznámku, že odvráva a otec učiteľke odpísal, „to má po matke, dostali obidve.“

Písmo: A- | A+
Diskusia  (23)

Naša dcéra začala chodiť do škôlky, keď mala päť rokov a vtedy už vedela čítať aj písať. Mala silne vyvinutú potrebu pomáhať slabším a ešte silnejšiu, mať posledné slovo, ak to bolo len trochu možné.

 

Najväčšie želanie všetkých detí v škôlke bolo, ísť na obed domov . Ten, kto nemusel ísť po obede spať bol hrdina a ostatní mu závideli. Niektorí ticho, niektorí s plačom. Ak to situácia dovolila, tiež som občas napísala odkaz pani (súdružke) učiteľke, aby dcéru nedávala spať, že na obed po ňu prídem.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 

Raz som tiež takto po ňu prišla. Moja dcéra stála „nadutá“ v jednom kúte, jej kamarátka plakala v druhom a súdružka učiteľka mi mávala pred nosom nejakým lajstrom. A vtedy som sa dozvedela, čo sme si to doma vychovali.

 

Naše decko klame, podvádza a navyše, falšuje úradné listiny!

 

Keď sa súdružka vyrozprávala a bojazlivejšie deti prestali plakať, dozvedela som sa, čo je vo veci. Renátke bolo ľúto kamarátky, ktorá tiež chcela ísť na obed domov, ale nemala tú vytúženú ceduľku, preto jej ju vyrobila. Na výkres napísala veľkými tlačenými písmenami „KATKA MOŽE IST NA OBED DOMOV“. Aby to malo tú správnu vážnosť, pridala aj podpis „KATKINA MAMA“.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 

Keďže súdružka nebrala vážne tento oznam, obidve sa rozrevali. Katka preto, lebo už sa videla doma a Renátka pre tú nespravodlivosť, že jej papierik neplatí. A podľa súdružky učiteľky vrcholom bolo, že keď jej podvod nevyšiel „ešte chcela vyjednávať“.

 

Hovorím, po mne to nemá!

Ľudmila Schwandtnerová

Ľudmila Schwandtnerová

Bloger 
  • Počet článkov:  86
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Narodila som sa na Silvestra. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáStaré zlaté časyDetiPerličkySúkromné

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu