reklama

Cez okno

Tento spôsob zimy sa mi veľmi nepáči.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (23)

Výhľad do smutnej záhrady nepridá človeku na optimizme. Záleží len na nás, ako sa pozeráme. Netreba upierať zrak do diaľky, keď máme krásu rovno pred sebou. Ružové okuliare som stratila už veľmi dávno a preto pohľad cez takéto rozkvitnuté okno je na nezaplatenie.

Obrázok blogu

PS
To mi to krásne kvitne! Prosím, tri krát popľuť monitor, aby ste mi ich neuriekli.

Ľudmila Schwandtnerová

Ľudmila Schwandtnerová

Bloger 
  • Počet článkov:  86
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Narodila som sa na Silvestra. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáStaré zlaté časyDetiPerličkySúkromné

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu