reklama

Asi som si po....a celý nastávajúci rok

A to nie len sebe, ale aj ďalším pár ľuďom. To preto, že nepočúvam starších a skúsenejších a ich dobre mienené rady beriem na ľahkú váhu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (17)

Začalo to tým, že som si neoznačila balíček mäsa v mrazáku. Stalo sa mi to už viackrát, že sme mali na obed kočku v mechu – no to sa mi podarilo, ale vo všedné dni je to fuk a niekedy aj zábava. Už roky počúvam od mojej milovanej svokry dobre mienené rady a medzi tie, ktoré by sa mali naozaj dodržať patrí aj tá, že na Nový Rok sa v žiadnom prípade nesmie jesť nič, čo má perie. Každému je jasné prečo. Aby nám neuletelo šťastie.

Keď som na Silvestra v noci, už dobre unavená vyťahovala rezne z mrazničky, mala som na pamäti túto radu a nebojím sa povedať, že až príkaz. Chybička sa votrela a ráno som našla v kuchyni rozmrazená kuracie prsia. Tiež ma učili, že plytvať sa nesmie a ani ďalšie mäso by sa tak rýchlo nerozmrazilo. Povedalo som si, že to risknem, na obed sme mali kuracie prsíčka, ale poviem Vám, nestálo to za nič. Všetkým pri stole som sa ospravedlnila a prisľúbila prípadné pohromy zobrať na vlastné plecia.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prečo toto píšem? Ak by niekto vedel ako sa z toho dostať, poprípade čo treba urobiť, bola by som vďačná za každú radu. Myslím, že by malo niečo existovať, ako túto chybu napraviť. S každej šlamastiky sa dá vycúvať, len treba poznať ten správny recept. Veď uznajte, okolo stola päť polepšujúcich sa feťákov a ja trepnem takú sprostosť, že na moje plecia. To len znamená, že kuracie krídelká začínajú fungovať.

P.S.
Ešte mám nádej, že by to neplatilo na mrazené kurča, veď kedy už také rýchlo odchované sliepky lietajú.

Ľudmila Schwandtnerová

Ľudmila Schwandtnerová

Bloger 
  • Počet článkov:  86
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Narodila som sa na Silvestra. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáStaré zlaté časyDetiPerličkySúkromné

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu